Seksyen Perkhidmatan Pelanggan, Pentadbiran dan Kewangan bertanggungjawab terhadap takbir urus pengurusan dan pentadbiran:-
- Mengurus perkhidmatan pelanggan universiti merangkap Penyelaras Kepuasan Pelanggan UPM yang berperanan :
a. Mengurus maklum balas pelanggan melalui sistem u-respons;
b. Menyelaras aduan/pertanyaan/penghargaan/maklum balas pelanggan yang diterima melalui Sistem Pengurusan Aduan Awam Malaysia (SISPA), Kementerian Pendidikan Tinggi dan semua saluran komunikasi termasuk emel, surat dan panggilan telefon;
c. Melaksana dan membuat analisis kajian kepuasan pelanggan universiti;
d. Menyelaras dapatan kajian maklum balas pihak berkepentingan QMS 9001: 2015 dan ISMS 27001 : 2013 bagi peneraju utama universiti dalam perkhidmatan akademik, penyelidikan dan inovasi, jaringan industri dan masyarakat;
e. Memantau dan melaporkan pencapaian piagam pelanggan universiti.
- Bertanggungjawab sebagai Pegawai Penyelaras Parlimen Universiti Awam bagi pihak UPM
- Mengurus hal ehwal pentadbiran, sumber manusia, kewangan, dan sistem pengurusan kualiti Pusat Strategi dan Perhubungan Korporat
- Mengurus permohonan penggunaan laluan kampus dan penggambaran drama/filem/iklan serta lain-lain aktiviti agensi luar di UPM
Hubungi:-
|
|
RITA BAJAT
Ketua Penolong Pendaftar | N48
| Pengurusan Pelanggan Universiti, Sumber Manusia, Penggambaran & Promosi Agensi Luar, Penggunaan Laluan UPM, Felo Bersekutu, Sistem Pengurusan Kualiti |
Telefon : 03.9769 6188 Email : b_rita@upm.edu.my
|
Updated:: 22/01/2024 [hairul_nizam]
MEDIA SHARING