Customer Service, Administration, And Finance Section | CENTRE FOR CORPORATE STRATEGY AND RELATIONS
» ABOUT US » Section » Customer Service, Administration, and Finance Section

Customer Service, Administration, and Finance Section

Seksyen Perkhidmatan Pelanggan, Pentadbiran dan Kewangan bertanggungjawab terhadap takbir urus pengurusan dan pentadbiran:-

  1. Mengurus perkhidmatan pelanggan universiti merangkap Penyelaras Kepuasan Pelanggan UPM yang berperanan :

    a. Mengurus maklum balas pelanggan melalui sistem u-respons;
    b. Menyelaras aduan/pertanyaan/penghargaan/maklum balas pelanggan yang diterima melalui Sistem Pengurusan Aduan Awam Malaysia (SISPA), Kementerian Pendidikan Tinggi dan semua saluran komunikasi termasuk emel, surat dan panggilan telefon;
    c. Melaksana dan membuat analisis kajian kepuasan pelanggan universiti;
    d. Menyelaras dapatan kajian maklum balas pihak berkepentingan QMS 9001: 2015 dan ISMS 27001 : 2013 bagi peneraju utama universiti dalam perkhidmatan akademik, penyelidikan dan inovasi, jaringan industri dan masyarakat;
    e. Memantau dan melaporkan pencapaian piagam pelanggan universiti.

  2. Bertanggungjawab sebagai Pegawai Penyelaras Parlimen Universiti Awam bagi pihak UPM
  3. Mengurus hal ehwal pentadbiran, sumber manusia, kewangan, dan sistem pengurusan kualiti Pusat Strategi dan Perhubungan Korporat
  4. Mengurus permohonan penggunaan laluan kampus dan penggambaran drama/filem/iklan serta lain-lain aktiviti agensi luar di UPM

 

Hubungi:-

 

RITA BAJAT

Ketua Penolong Pendaftar | N48

| Pengurusan Pelanggan Universiti, Sumber Manusia, Penggambaran & Promosi Agensi Luar, Penggunaan Laluan UPM, Felo Bersekutu, Sistem Pengurusan Kualiti |

Telefon : 03.9769 6188 
Email : b_rita@upm.edu.my

Updated:: 22/01/2024 [hairul_nizam]

MEDIA SHARING

CENTRE FOR CORPORATE STRATEGY AND RELATIONS
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03.9769 6021/6009
-
SXEdFAa~